عمومی و سازمانی

برگزاری آزمون استخدامی کیفیت بخشی مشاغل وزارت آموزش و پرورش

آزمون استخدامی کیفیت بخشی مشاغل وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور برگزار شد
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۱ کد : ۲۳۰۹ آخرین مطالب عمومی و سازمانی
تعداد بازدید:۴۹۵
آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش صبح روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۴۰۶ هزار داوطلب به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر، ۸۰۲ حوزه و ۱۰۷۷ زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد.
برگزاری آزمون استخدامی کیفیت بخشی مشاغل وزارت آموزش و پرورش

به‌گزارش روابط‌ عمومی جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر، آزمون استخدامی کیفیت بخشی مشاغل وزارت آموزش و پرورش با همت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و مشارکت واحدهای این نهاد در سراسر کشور برگزار شد که بعد از مشخص شدن نفرات برگزیده آزمون، مابقی مراحل مصاحبه، گزینش و اعمال امتیازات پیش بینی شده بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

در ادامه وزارت آموزش و پرورش علاوه بر امتیازاتی که افراد در آزمون کسب می‌کنند، فرآیندهایی را برای گزینش و ارزیابی نیروها دارد که پس از انجام مراحل ذکر شده نتیجه نهایی به مرکز آزمون اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

محل برگزاری آزمون 1549 نفر از شرکت کنندگان خانم، حوزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) تعیین و روز جمعه 14 اردیبهشت این آزمون توسط جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر اجرا شد.

این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی های مرتبط با احراز شغل معلمی، ضوابط عمومی و اختصاصی دفترچه جهت استخدام پیمانی مشاغل کیفیت بخشی شامل مربی امور تربیت بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و  مشاور وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

شایان ذکر است محمد روح الامینی، سرپرست معاونت سرمایه‌انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، خلیل اسدی، مدیر کل دفتر هماهنگی و پیگیری سازمان اداری و استخدامی کشور و هم چنین سید حسین داود الموسوی، مدیر کل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش از حوزه های این آزمون در دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید داشتند.

گفتنی است شرکت کنندگان برای مشاهده نتایج کتبی آزمون می توانند نیمه دوم خردادماه 1403 به مرکز آزمون جهاددانشگاهی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

کلید واژه ها: آزمون استخدامی آموزش و پرورش جهاددانشگاهی دانشگاه صنعتی امیرکبیر


نظر شما :